شهرستان ها

تغییر کاربری غیرمجاز ۹۰۰ میلیاردی اراضی کشاورزی در عباس آباد

عباس آباد- فرمانده انتظامی استان مازندران از تصرف و تغییر کاربری چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع اراضی کشاورزی به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال در یکی از مناطق شهرستان عباس آباد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان عباس آباد طی اقدامات اطلاعاتی و فنی مبنی بر اینکه فردی اراضی کشاورزی را به قصد ساخت و ساز غیرمجاز تغییر کاربری داد، مطلع شدند.

وی افزود: مأمورین انتظامی در شهرستان عباس آباد پس از شناسایی زمین مذکور، با اقدامات پلیسی و دعوت از کارشناسان امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی و با دستور قضائی حکم آزادسازی را به اجرا در آوردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: مالک این زمین ۴۵۰۰ متر مربع زمین کشاورزی را بدون کسب مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها که به صورت، تفکیک و احداث بنای غیرمجاز تغییر کاربری داده بود، طی حکم قضائی نسبت به قلع و قمع آن اقدام و تحویل امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد شد.

سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، ارزش اراضی تغییر کاربری داده شده را بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند که متهم احضار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا