شهرستان ها

تفکر بسیجی در منطقه حاکم شده است

عباس آباد- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز در منطقه تفکر بسیجی حاکم شده است و آمریکا مجبور به خروج از خلیج فارس است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر شنبه در مجمع سالانه بسیجیان شهرستان عباس آباد با تاکید بر اینکه همه چیز در گرو تف کر و فرهنگ بسیجی است، گفت: امروز تفکر بسیجی در منطقه حاکم شده است.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: پیش بینی رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران غزه درست از آب درنیامد تا جایی که با پذیرفتن شرط مجبور به آتش بس شد و این برایش از شکست سنگین‌تر است.

وی افزود: در مواقع بحران همچون سیل مشکلات را می‌توان فوری حل کرد اما در بخش اساسی سوال اینجاست که چرا برای تخلیه و آزادسازی حریم‌ها، لایروبی رودخانه‌ها و آب‌بندان‌ها و آبگیری، جمع‌آوری و مهار آب‌های روان در مازندران کاری انجام نشده است.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به وقوع سیل معروف سال ۱۳۷۸ نکا باوجود اینکه ۱۰ روز قبل از آن سیلی آمده بود، خاطرنشان کرد: به‌دلیل عدم پیشگیری سیل دوم خسارت زیادی وارد کرد، از این رو اینکه ما مسئله‌ها را فقط زمانی که درگیرش می‌شویم حل می‌کنیم، مناسب نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار ارائه کلید اساسی حل‌المسائل شد و عنوان کرد: بسیج اگر تقویت شده و جدی گرفته شود حل‌المسائل است و اگر عملاً برایش ارزش قائل باشیم و به تقویت نهاد و شجره طیبه بسیج فکر کنیم بسیاری از مسائل حل می‌شود.

وی اعلام کرد: بسیج بدون ادعا در حال ارائه خدمت در حوزه‌هایی مثل بهداشت، واکسیناسیون و سازندگی است و قرارگاه سازندگی نمونه‌ای از اقتدار و تحرک بسیجی است و چه کسی می‌توانست پروژه ستاره خلیج فارس را پیگیری کند یا فاز یازدهم پروژه پارس جنوبی انجام دهد و امروز هم چند ابرپروژه آب‌رسانی که سال‌ها مانده بود توسط سپاه در طول مدت ۹۰ روز انجام شده است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه توانمندی‌های بسیج در زمینه‌های مختلف بسیار زیاد است، تاکید کرد: دولت‌ها اجازه داده و ریسک کنند که بسیج و سپاه خودروی ملی تولید کنند زیرا بسیج امروز در حال ساخت ناوهای بزرگ جنگی است و یک میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه ناو جماران همه تولید داخل است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: ناو بزرگ شهید سلیمانی و کشتی بزرگ شهید مهدوی همه با تفکر بسیجی ساخته شد و در حوزه عمران و آبادی هزاران گروه جهادی در روستاها در حال ساخت خانه‌ها هستند.

امام جمعه ساری با اشاره به عملکرد بسیجی در طول دو سال کرونایی، گفت: برای تولید ماسک و لوازم پیشگیرانه، تغسیل و تدفین کرونایی قرارگاه گروه جهادی موسی بن جعفر (ع) حدود ۲۰۰ نفر طلاب برادر ۵۰ نفر طلاب خواهر بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ نفر متوفی کرونایی را با آداب شرعی تغسیل و تدفین کردند.

آیت الله محمدی لائینی عنوان کرد: امروز در منطقه و حوزه مقاومت تفکر بسیجی حاکم است و آمریکا مجبور است از منطقه و کشورهای اطراف و خلیج فارس برود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا