شهرستان ها

تفکر و فرهنگ بسیجی راهگشای مشکلات کشور است

کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با بیان اینکه بسیج یکی از اقدامات مهم امام خمینی(ره) بوده است، گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی راهگشای مشکلات کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی ظهر شنبه در دومین رزمایش جهادگران فاطمی و همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و شکوه هجرت که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد با تبریک و تسلیت شهادت شهید مدافع امنیت نادر بیرامی، اظهار کرد: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) بی نظیرترین تشکل مردمی در جهان است که الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده است.

وی افزود: هدف نهایی امام خمینی (ره) ایجاد یک تشکل مردمی با اعتقاد و داوطلبانه و جهادی در امام عرصه‌ها است تا بتواند به پیشرفت کشور کمک کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به حضور بسیجیان برای مقابله با فتنه گران، تصریح کرد: بسیج یک مجموعه مردمی است برای آنکه در راستای منویات امام خمینی (ره) در مقابل تهدیدات کشور را بیمه کند و این مهم تنها با تفکر بسیجی محقق خواهد شد.

ریحانی با بیان اینکه بسیج امروز یکی از مؤلفه‌های قدرت محسوب می‌شود، بیان کرد: امروز بسیجیان در میدان محرومیت زدایی حضور دارند و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و در حقیقت این عمل جهاد کبیر است.

وی ادامه داد: تفکر و فرهنگ بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات است و انجام اقدامات صورت گرفته توسط بسیجیان سبب ناراحتی و عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی شدند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی با سرعت مسیر پیشرفت را در حال طی کردن است و انجام اقدامات سخیف توسط دشمنان راه به جایی نخواهد برد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا