شهرستان ها

تقدیرفرمانده کل سپاه از عملکرد فرمانده قرارگاه مسکن

اراک- معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: فرمانده کل سپاه پاسدارا با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های فرمانده سپاه روح‌الله به عنوان فرمانده قرارگاه مسکن تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار احمد شهرجردی عصر یکشنبه اظهار کرد: با توجه به تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا در حوزه تأمین مسکن، سپاه روح‌الله استان مرکزی ساخت مسکن پرسنل و کارکنان خود را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده، اجرای پروژه یک‌هزار و ۳۴۲ واحدی در کوی سردار شهید سلیمانی اراک از سوی شرکت جهاد خانه‌سازی آغاز شد که این مهم در راستای توسعه طرح مسکن ملی که از سوی دولت در دست اجراست، بسیار کمک کننده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در سفر وزیر کشور به استان مرکزی نیز فاز نخست این طرح که ۱۴۴ بود به متقاضیان تحویل شد.

سرهنگ شهر جردی یادآور شد: با توجه به عملکرد فرماندهی سپاه استان مرکزی و دغدغه مندی وی در خصوص تأمین مسکن پرسنل و کارکنان مجموعه، این طرح علاوه بر آنکه بر اساس اعلام پیمانکار از برنامه پیش‌بینی شده جلوتر است به لحاظ قیمت تمام شده و کیفیت مصالح در سطح بالا و قابل قبولی است.

وی افزود: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این تقدیر آورده است؛ با عنایت به بررسی‌های انجام شده عملکرد قرارگاه مسکن سپاه روح الله در اجرای برنامه ۵ ساله مسکن کارکنان در سال ۱۴۰۱ مطلوب ارزیابی شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا