شهرستان ها

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان از حضور مردم در ۲۲ بهمن

گرگان- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان با صدور پیام مشترک از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان با صدور پیام مشترک از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

در پیام مشترک آیت الله سیدکاظم نورمفیدی و علی‌محمد زنگانه آمده است:

پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ حلاوت و شیرینی وصف ناپذیری را در کام ملت بزرگ ایران اسلامی ایجاد کرد.

در این پیام تأکید شده: دهه فجر تبلور واقعی همگرایی و وحدت مردمی است که در مسیر اطاعت از رهبری، آینده‌ای روشن همراه با آزادی را برای خود ترسیم کردند.

زنگانه و نورمفیدی در پیام خود آورده‌اند: حضور شکوهمند مردم شریف و نجیب استان در راهپیمایی امروز پاسخی کوبنده به تمامی یاوه گویانی بود که از طریق رسانه‌های خود فروخته بصورت شبانه روزی در حال تخریب نظامی هستند که بزرگترین سرمایه‌ی خود را اعتماد مردم قرار داده است.

در این پیام بیان شده است: راهپیمایی امروز به جهانیان ثابت کرد، مردم ایران اسلامی به آرمان‌های انقلاب متعهد هستند و لحظه از پشتیبانی رهبر فرزانه انقلاب غافل نخواهند شد.

استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان در این پیام ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از حضور پرشور، مثال زدنی و همراه با بصیرت مردم شهید پرور استان قدردانی کردند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا