شهرستان ها

تقویت توان موشکی با هدف بازدارندگی مقابل تهدیدات انجام می شود

گرگان- امام جمعه گرگان گفت: افزایش توانمندی های نظامی به ویژه تقویت توان موشکی در جمهوری اسلامی ایران با هدف بازدارندگی مقابل تهدیدات احتمالی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: در ساخت موشک و افزایش توان نظامی به بالاترین سطح ممکن رسیده‌ایم و اگر دشمنان در پی کوچک‌ترین اقدامی علیه منافع جمهوری اسلامی ایران باشند با شدیدترین پاسخ نظامی جمهوری اسلامی ایران روبرو می‌شوند.

امام جمعه گرگان افزود: در مبحث فناوری هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به دنبال ساخت بمب اتم نیست و بسیاری از دشمنان به این مسئله واقف هستنند اما آنها به دنبال آن هستند که با وضع تحریم مانع خودکفایی و پیشرفت هسته ای ایران شوند.

وی ادامه داد: در پی گذشت ۴۳ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شاهد اعمال تحریم‌های پرشماری بودیم، به طوری که فقط در ۱۰ سال اخیر، هزار و ۸۱۶ فقره عنوان تحریم علیه ایران وضع شد که هیچیک از آنها نتوانستند حرکت رو به رشد انقلاب را متوقف کنند.

نورمفیدی بیان کرد: تحریم‌ها، هر چند شتاب پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را کند کرده اما کارآیی و کاربرد خود را به عنوان یک حربه سیاسی و دیکتاتورانه از دست داده است.

امام جمعه گرگان گفت: دولت ایالات متحده آمریکا پس از انحلال اتحاد جماهیر شوروی در پی تک قطبی سازی در جهان بود اما رویکردهای سیاسی همه کشورهای جهان، حتی متحدان آمریکا بیانگر آن است که طرفداری از رویکردچند قطبی به عنوان یک اصل فراگیر در عالم سیاست رو به افزایش است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا