شهرستان ها

تقویت خودباوری وامیدآفرینی مهمترین رویکرد شورای اطلاع رسانی مرکزی

اراک- معاون امور فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی گفت: تقویت روحیه خودباوری و امیدآفرینی در جامعه مهمترین رویکرد شورای اطلاع رسانی استان در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا پاپی الوار ظهر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار داشت: به برکت دولت سیزدهم تحول در شورای اطلاع رسانی آغاز شده و با اقدامات مؤثری که در طی یک سال گذشته انجام شده این شورا موفق بوده و در سال‌جاری با برنامه، با قوت و شتابنده حرکت خواهیم کرد.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: در سال گذشته ۱۸ جلسه شورای اطلاع رسانی با ۲۸ دستور کار و ۷۰ مصوبه برگزار شد و یکی از مهمترین اقدامات در سال گذشته ایجاد هماهنگی بین مدیران رسانه‌ها و مدیران دستگاه‌ها با شورای اطلاع رسانی است که برکات بسیاری داشته است.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها ابزار قدرتمند امیدآفرینی و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در ترویج یاس و ناامیدی هستند، گفت: در سال‌جاری مهمترین رویکرد شورای اطلاع رسانی تقویت روحیه خودباوری برای نوجوانان و امیدآفرینی در جامعه است.

پاپی الوار افزود: تقویت سواد رسانه در استان یکی از برنامه‌های مهم شورای اطلاع رسانی است که تاکنون برای مدیران رسانه‌ها و مدیران دستگاه‌ها برنامه‌های خوبی برگزار شده و اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کارگروه‌های تخصصی ذیل شورای اطلاع رسانی در دستور کار است، گفت: مهمترین رویکرد کارگروه‌ها تخصصی فعالیت کردن برای اجرای مأموریت‌های شورای اطلاع رسانی است.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: امروز رسانه در متن جامعه است و مقام معظم رهبری بر اطلاع رسانی هدفمند، دقیق و هنرمندانه تاکید فراوانی دارند و لذا همه توان باید در این راستا پای کار بیاید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا