شهرستان ها

تلاش دستگاه‌های امدادی برای افزایش امنیت در جاده‌های البرز




جانشین فرمانده انتظامی استان در رزمایش انتظامی ترافیکی زمستان ۱۴۰۲ گفت: تلاش پلیس بر کاهش تصادف ها و امنیت جاده‌ای برای مردم و مسافران است و در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: علاوه بر تیم های محسوس، تیم های پلیس نامحسوس درتمام محورهای ارتباطی استان البرز استقرار می یابد و نظارت کامل در جاده ها خواهند داشت.

وی اضافه کرد: اکنون روزانه بیش از هفت هزار تردد در راه های استان البرز صورت می گیرد که خود تلاش مضاعفی از سوی ماموران پلیس راه برای کنترل و انضباط ترافیکی  به منظور کاهش تصادفات و تخلفات انجام می شود.

سرهنگ نادربیگی افزود: با همکاری و مشارکت پلیس و سایر دستگاه‌های امدادی امسال رتبه سوم در کشور به دلیل کاهش تصادفات فوتی بودیم.

وی ادامه داد: در فصل زمستان ریزش سنگ، کوه و بهمن تهدید جدی برای خودروها در محور کوهستانی کرج – چالوس است و انتظار می‌رود خودروها در مکان‌های ناایمن توقف نکنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری دستگاه های امدادی وخدماتی دراستان البرز شاهد همکاری خوبی در بخش امدادرسانی به مسافران هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: پلیس با استفاده از ظرفیت قانون در تلاش است تا سوانح رانندگی را به کمترین سطح برساند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا