شهرستان ها

تلاش دلسوزان نظام برای مشارکت حداکثری باشد

ایلام- امام جمعه ایلام با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: تلاش دلسوزان نظام برای مشارکت حداکثری باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: مردم فردی را آگاهانه انتخاب کنند که احیاگر موازین دین اسلام و مدافع استقلال کشور در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب باشد و شرایط را با مشارکت مردم و مسئولان به سمت وضعیت مطلوب سوق دهد.

وی با بیان اینکه تلاش دلسوزان نظام باید برای جلب حداکثری مردم در انتخابات و سپس انتخاب فرد اصلح باشد، افزود: حضور حداکثری مردم بیانگر اقتدار ملی کشور و یک پیام قاطع به معاندان و دشمنان این مرز و بوم است.

خطیب نماز جمعه ایلام افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث تولید قدرت ملی می‌شود و فشارها و هجمه‌های دشمنان و رسانه‌های معاند را علیه کشور ما خنثی می‌سازد و مقبولیت و مشروعیت انقلاب اسلامی را در جهان نشان می‌دهد.

به گفته وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد شایسته به دنیا نشان می‌دهد، که فرد منتخب و عامه مردم در برابر توطئه‌های دشمنان ید واحده هستند و امنیت سیاسی داخلی و خارجی کشور ما بیش از پیش ثبات می‌یابد.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار کرد: کشور ایران ترکیبی از اقوام، مذاهب و گویش‌های مختلف است که انتخابات این تکثر را تبدیل به وحدت می‌کند.

وی با بیان اینکه تبلیغات گسترده دشمنان و گروهک‌های قسم خورده نظام اسلامی در راستای کاهش مشارکت مردم در عرصه انتخابات است، گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات پشتوانه و پایگاه مردمی را در سطح ملی و بین المللی قوی‌تر و تیر هجمه‌های معاندان را خنثی می‌سازد.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: انتخاب اصلح یک وظیفه خطیر، مهم و سرنوشت ساز برای ایران در سطح ملی و بین المللی است و مردم باید پیشینه، برنامه و نگاه‌های داخلی و خارجی نامزدها را بررسی و مطالعه کنند و نامزدهای انتخابات نیز باید اخلاق مداری را در شعارها، مناظرات و تبلیغات مد نظر داشته باشند و از تخریب و توهین علیه رقبا بپرهیزند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا