شهرستان ها

تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا

بیرجند-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: راه های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا استان در اثر سیلاب آسیب وارد گردیده که با تلاش عوامل راهداری تمامی محورها بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله جلال زاده صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مخاطرات جوّی ایجادشده بواسطه سیلاب چندین روز گذشته، تعداد ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و تعداد ۱۹۰ نفر راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک و سنگین به صورت شبانه روزی جهت عملیات بازگشایی محورهای روستایی بکارگیری شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد گردیده و با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری تمامی محورهای آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل‌ها، آب نماها، تخلیه قنوها و ریزش برداری کامل محورهای خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

جلال زاده در پایان سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم استانی‌های محترم با مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد و افزود مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا