شهرستان ها

تمام توان دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات باشکوه بسیج شود

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه های اجرایی تمام ظرفیت ها و توان دستگاه ها را برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه بسیج کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت شب گذشته در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: همه ما باید رسانه باشیم و برای انتخابات رقابتی و سالم تمام توان و ظرفیت‌ها به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه درصد حضور مردم استان در انتخابات‌های مختلف همواره بالا بوده و رتبه‌های اول و دوم را کسب کرده‌ایم، عنوان کرد: امیدواریم در انتخابات اسفند ماه سال جاری نیز برگ زین دیگر بر افتخارات خراسان جنوبی افزوده شود.

وی با بیان اینکه تمام دنیای کفر بسیج شده‌اند و می‌خواهند مردم را دلسرد کنند، ادامه داد: دشمنان با بزرگ نمایی مشکلات کشور و سیاه جلوه دادن وضعیت به دنبال این هستند که خلل در روند انتخابات ایجاد کنند.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد از کارهای التهاب آور و شوک آفرین اجتناب کنند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم با کار تیمی خوب افراد در حوزه اجرا و نظارت انتخابات را یاری کنیم که انتخابات پاک با حضور حداکثری مردم رقم بخورد.

وی ادامه داد: نزدیک به پایان سال مالی اعتبارات هزینه‌ای می‌شویم انتظار داریم که سازمان مدیریت استان تلاش کند که بتوانیم زحمات کارکنان دستگاه‌های اجرایی را جبران کنیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در خصوص تخصیص اعتبارات تملک لازم است مدیران در جهت جذب به موقع آن با رعایت قوانین و مقررات اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه درآمد مصوب استان تا به امروز محقق شده است، گفت: باید پیگیری برای ردیف اعتباری مازاد درآمد را داشته باشد و بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

قناعت از تحقق ۸۴ درصدی مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و افزود: پایان سال شاهد تخصیص اعتبارات خوبی به استان‌ها هستیم و در این زمینه نیز قول‌های خوبی داده شده انشاالله شاهد افزایش اعتبارات عمرانی باشیم.

وی تصریح کرد: در جلسه بعدی شورا آخرین وضعیت اعتبارات هزینه‌ای و تملک دستگاه‌های اجرایی استان ارائه شود.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: بهره‌گیری حداکثری استان از اعتبارات ملی به جد در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد.

قناعت ادامه داد: در حوزه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی انتظار این است توجه ویژه دستگاه‌های اجرایی به نحوه اجرا و تأمین اعتباری آن وجود داشته باشد و به صورت دوره‌ای اقدامات دستگاه‌ها ارائه شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا