شهرستان ها

تمام ظرفیت‌ها برای تقویت مشارکت مردمی در قزوین به کارگرفته شود

سرپرست معاونت سیاسی استانداری:

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با بیان اینکه باید تمامی ظرفیت‌ها در فراهم کردن بستر مشارکت مردم بکار گرفته شود، افزود: در تقویت مشارکت مردمی همه قوا باید نقش خود را ایفا کنند و احزاب و سایر گروه‌ها هم نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.


به گزارش ایلنا، عباس کاظمی در نشست با حزب ائتلاف پیروان ولایت استان با اشاره به نقش احزاب در توسعه سیاسی و امنیتی و مشارکت مردمی اظهار کرد: احزاب سیاسی با کارکردهای مختلف از جمله گسترش مشارکت سیاسی، مشروعیت، یکپارچگی ملی، مدیریت منازعات و جامعه‏ پذیری سیاسی، می‌توانند تأثیر بسزایی در زندگی عمومی و سیاسی جامعه برجای بگذارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: احزاب سیاسی باید با کمک به گسترش آگاهی سیاسی مردم شهروندان را به زندگی انتقادی، همبستگی و فعالیت جمعی سوق داده و با تأثیرگذاری بر شکل‏ دهی و تبیین مصالح دینی و ملی، ضریب امنیت ملی را افزایش دهند. 

وی نقش احزاب و جریان های سیاسی در جلب مشارکت‌های مردم را بسیار مهم دانست و با تاکید بر حمایت از احزاب افزود: تکلیف دشمن در طول انقلاب اسلامی مشخص است و همه ظرفیت‌های خود را علیه جمهوری اسلامی بکار برده است و باید بتوانیم مثل گذشته با همراهی و بصیرت مردم این توطئه‌ها را خنثی کنیم. 


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا