شهرستان ها

تمهیدات امنیتی برای انتخابات در اصفهان اتخاذ شد

asdasd


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: تمهیدات انتظامی، امنیتی و ترافیکی در همه شهرها، روستاها و حوزه‌های انتخابیه استان برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند امسال اتخاذ شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سردار حمید علینقیان‌پور بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای برپایی انتخابات پُرشور در سایه امنیت و آرامش در همه نقاط استان در آماده‌باش کامل قرار دارد.

وی اظهار داشت: نیروهای پلیس این استان از نخستین ساعت‌های برگزاری این رویداد بزرگ و حساس تا انتها و حتی چند روز پس از آن در میدان حضور خواهند داشت.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: اقدام‌های لازم برای تامین امنیت شعبه‌های اخذ رای و حفاظت از صندوق‌های رای در روز انتخابات پیش‌بینی شده است تا مردم هیچگونه دغدغه‌ای در این‌باره نداشته باشند و انتخابات پرشور و با نشاط در سایه امنیت کامل در استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه همه مکلفند تا زمینه لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند، گفت: امروز نه تنها همه باید در این انتخابات حساس و مهم حضور داشته باشند، بلکه باید در مشارکت پرشور مردم نقش خود را ایفا کنند و با استفاده از نفوذ و اعتباری که در بین دوستان، اقوام و آشنایان خود دارند آنها را برای حضور در پای صندوق‌های رای ترغیب کنند.

سردار علینقیان‌پور با تاکید بر اینکه ملت ایران از این امتحان الهی سربلند بیرون خواهند آمد، اضافه کرد: مردم در انتخاب فرد اصلح دقت کنند زیرا با رای آنها افرادی در راس نظام قرار خواهند گرفت که نگاهشان خدمت به مردم، دفاع از ارزش‌ها و دنباله‌روی مسیر امام (ره) و شهدا خواهد بود.

وی، درباره اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات یک امتحان الهی است و اگر می‌خواهیم دِین خود را به شهدا و خانواده شهدا ادا کنیم باید مانند آنها پای انقلاب بایستیم، با رای هوشمندانه برای تثبیت انقلاب گام برداریم و اجازه ندهیم توطئه‌ای که دشمن برای ایجاد توقف در مسیر انقلاب در نظر دارد به نتیجه برسد.

رییس پلیس استان اصفهان تاکید کرد: بی‌شک مشارکت بالای مردم در انتخابات برای انقلاب اسلامی ما که چشم مستکبران و دولت‌های استعماری به آن دوخته شده و برای همراه نبودن مردم با این نظام بیشترین تلاش‌ خود را انجام می‌دهند، از اهمیت دوچندانی برخوردار است و در ارتقای امنیت و اقتدار هرچه بیشتر کشور نقش بسزایی ایفا می‌کند.

سردار علینقیان‌پور، درباره حجم سنگین تبلیغات دشمن برای حضور نیافتن مردم در انتخابات تصریح کرد: همان‌طور که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری حضوری پرشور داشتند و نشان دادند که با وجود مشکلات و کاستی‌ها باز پای این نظام و آرمان‌های آن ایستادند به‌طور قطع همین حماسه حضور را یک بار دیگر در یازدهم اسفند تکرار خواهند کرد.

وی ادامه داد: مردم با شرکت در انتخابات یازدهم اسفند نشان خواهند داد که با همه توان پشتیبان این نظام و رهبری هستند، از استقلال سیاسی خود دفاع خواهند کرد و اجازه نمی‌دهند دیگران برای آنها تصمیم‌ بگیرند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا