شهرستان ها

تمهیدات لازم برای اجرای برنامه‌های گردشگری در ایام نوروز قزوین فراهم شده است

asdasd


معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری استان قزوین با بیان اینکه با تاکید استاندار و معاون عمرانی تمهیدات لازم برای فعال بودن اماکن بعد از افطار تا پاسی از شب فراهم می‌شود، گفت: باتوجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان سعی داریم شب‌های زنده را در دولت‌خانه و سعدالسلطنه داشته باشیم.

نادر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای سفرهای نوروزی گفت: اولین جلسه در این حوزه آذر ماه با حضو  معاون عمرانی استاندار، دومین جلسه در بهمن و سومین جلسه در هفته گذشته با حضور استاندار برگزار شد.

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری استان قزوین ادامه داد: براساس مصوبات، بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری از اوایل بهمن آغاز شده و ایرادهای موجود برای رفع به واحدها ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: از اواخر بهمن و اوایل اسفند هم دور دوم نظارت انجام و تمام تاسیسات با رفع معایب آماده خدمت رسانی هستند.

به گفته این مسئول در ایام نوروز، هیچ گونه افزایش نرخی در تاسیسات گردشگری نخواهیم داشت و تمام نرخ‌ها برای شهریور ماه است.

محمدی با اشاره به اینکه شش نوروزگاه در شش شهرستان استان برپا شده عنوان کرد: نوروزگاه مرکز استان هم در دولت‌خانه دایر شده است و امیدواریم با برنامه‌هایی که داریم بتوانیم برای گردشگران لحظات خوشی را رقم بزنیم.

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری استان قزوین ادامه داد: البته ساعت فعالیت موزه‌ها براساس مصوبه کشور از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر خواهد بود.

برگزاری تورهای نیم روزه استان گردی

به گفته محمدی در طول سال با کمک راهداری بیلبوردهایی در سطح راه‌ها نصب و ظرفیت‌های استان قزوین معرفی شده و امدیواریم بتوانیم شاهد افزایش حضور گردشگر باشیم.

وی اظهار کرد: از ظرفیت دفاتر خدمات مسافرتی برای استان گردی و قزوین کردی داریم و سعی شده برنامه‌های نیم روزه طراحی شود، همچنین با دفاتر تهران برای برگزاری تورهای قزوین گردی هماهنگ شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری استان قزوین ادامه داد: علاقمندان برای حضور در این تورها می‌توانند در ایام نوروز به دفاتر خدمات مسافرتی و هم به میزهایی که در دولت خانه و سعدالسلطنه دایر شده، مراجعه کنند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا