شهرستان ها

تنوع در برنامه‌های آموزشی اوقات فراغت موردتوجه ویژه قرار گیرد

تبریز-استاندار آذربایجان شرقی ضمن تأکید بر غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان گفت: فعالیت‌های تربیتی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که‌اثرگذاری مطلوبی بر روی دانش‌آموزان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عابدین خرّم درجلسه شورای آموزش‌وپرورش استان با تأکید بر لزوم متنوع بودن آموزش‌ها در پایگاه‌های اوقات فراغت تصریح کرد: ابتکار و خلاقیت لازمه کار تربیتی و تعلیمی است و باید تمهیداتی اندیشیده شود تا نسبت به سال‌های گذشته تنوع آموزش‌های ارائه شده در پایگاه‌های اوقات فراغت بیشتر شود و آموزش‌های فنی و مهارتی نیز موردتوجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که این دوره‌ها صرفاً وقت سپری‌کردن نباشد و تأثیرگذار برای دانش‌آموزان باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اردوی راهیان پیشرفت می‌تواند یکی از برنامه‌های ویژه در اوقات فراغت دانش‌آموزان باشد، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امیدآفرینی و تبیین پیشرفت‌های انقلاب اسلامی دراین‌ارتباط بسیار مهم بوده و بازدید از کارخانه‌ها و واحدهای دانش‌بنیان و پارک و علم فناوری در این راستا ارزشمند می‌باشد.

خرّم بیان کرد: باید تمام ظرفیت تفریحی و علمی دانشگاه‌ها در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، در اختیار اداره کل آموزش‌وپرورش استان قرار گیرد.

وی تأکید کرد: یکی از وظایف ما در این راستا، حمایت از سازمان‌های مردم نهادی است که در محلات کم‌برخوردار بدون هیچ‌گونه حمایتی به‌صورت داوطلبانه در حال فعالیت هستند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا