شهرستان ها

توافق ایران و عربستان به ثبات در امنیت منطقه کمک می‌کند

ماهشهر- امام جمعه موقت ماهشهر گفت: در توافق ایران با عربستان اصل عزت و اقتدار رعایت شد و این توافق به ثبات در امنیت منطقه کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نزار پورموسوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر اظهار کرد: روابط غرب آسیا به سمت صلح پایدار حرکت می‌کند و ارتباط میان کشورها در حال بهبود یافتن است؛ همچنین توافق اخیر ایران و عربستان به ثبات در امنیت منطقه کمک خواهد کرد.

وی افزود: باید یاد بگیریم که اگر می‌خواهیم مذاکره‌ای انجام دهیم، باید اینگونه با عزت و اقتدار به توافق برسیم و امیدواریم برکات این توافق را ببینیم.

امام جمعه موقت ماهشهر با اشاره به مراسم افطاری ایام ماه رمضان افزود: در سفره‌های رمضانی اعتدال باید رعایت شود و این سفره‌ها نباید مجلل و تشریفاتی باشد و از اقشار مختلف مردم در این سفره‌ها دعوت شود.

حجت الاسلام پورموسوی تاکید کرد: از هیأت‌ها و مواکبی که زحمت می‌کشند و از جان و دل در شب‌های قدر مایه می‌گذارند، تقاضا داریم معابر عمومی را مسدود نکنند زیرا امر مستحب نباید مانع از کار واجب مردم شود.

وی گفت: مساجد، موکب‌ها و هیئت‌ها باید تلاش کنند تا منطقه مورد استفاده خود را از نظر نظافت، پاکیزه نگه دارند و پس از پایان مراسم، منطقه را پاکبانی کنند.

حجت الاسلام پورموسوی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مسجد الاقصی و نوار غزه افزود: آیا مردم جهان این اخبار و صحنه‌های بسیار دردناک را نمی‌بینند؟ اما رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله جوابی در شأن و قاطعانه از غزه و لبنان به وحشی‌گری صهیونیست‌ها را دادند و امیدواریم بیش از پیش شاهد این جواب‌های قاطعانه باشیم.

وی عنوان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم دنیا خود را برای نظم جدید جهان آماده کنند چرا که آمریکا ذره ذره آب می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا