شهرستان ها

توانمندسازی دانش‌آموزان تنگستان جدی‌تر دنبال شود

بوشهر- فرماندارتنگستان گفت: انتظار می‌رود در راستای توانمندسازی حرفه‌ای دانش آموزان در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی شهرستان فعالیت بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی یکشنبه شب در آئین تکریم و معارفه رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی شهرستان تنگستان اظهار داشت: در حوزه توانمند سازی دانش آموزان و نسل جوان بخصوص تنگستان هر مقدار تلاش، پشتیبانی و برنامه ریزی با کیفیت صورت گیرد بازهم کم است و نیاز است که فعالیت گسترده‌ای برای این ظرفیت خوب انسانی انجام شود.

فرماندار تنگستان افزود: انتظار می‌رود در جهت توانمندسازی حرفه‌ای دانش آموزان در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی شهرستان فعالیت بیشتری صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: انجمن‌های اسلامی که در دهه اول انقلاب پایه گذاری شده بو در توانمند سازی، روشنگری، بصیرت افزایی و پیشرفت جوانان خیلی مؤثری واقع شدند و این نگاه جدید که در حوزه آموزش در کنار فعالیت‌های سیستمی حوزه معاونت پرورشی انجام می‌دهد به عنوان یک موضوع مهم و مکمل کار ارزشمندی که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان خاطرنشان کرد: با فضایی که در حوزه آموزش و پرورش شهرستان با پشتیبانی امام جمعه شهر اهرم، روحانیون و ائمه جماعت مساجد و همه آموزگاران مقدمه‌ای ایجاد کنند که همه جوانان از این ظرفیت استفاده کنند.

تربیت مقاومت پایه در تنگستان

امام جمعه اهرم نیز بیان کرد: راهبرد انجمن اسلامی دانش آموزی در گام دوم انقلاب کار تربیتی و خودسازی برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

حجت الاسلام حبیب پهلو زاده افزود: تربیت مقاومت پایه در تنگستان باید مد نظر باشد.

در پایان این جلسه از خدمات آقای اسفندیار زنده بودی رئیس قبلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی تنگستان تقدیر و حجت اسلام حسین احمدی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا