شهرستان ها

توانمندی های ایران قوی را برای نسل های جامعه بازگو کنیم

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران انجام کارها بدون پیوست فرهنگی را نوعی حاشیه دانست و گفت: باید قوت های کشور و ایران قوی را برای نسل ها بازگو کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر چهارشنبه در دیدار با حجت الاسلام علی جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور، خاطرنشان کرد: متأسفانه دشمن وارد خانه، ذهن و فکر حتی مجموعه ارزشی جامعه ما شده است اگرچه سلامت مجموعه محروم جامعه هدف کمیته امداد بیشتر از اقشار دیگر بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: تقویت معنویت با ابزاری همچون اعزام به سفر، برگزاری مراسم و غیره بسیار کار درستی است، حضور مربیان و مشاوران دینی دوره دیده نیز در بین این جامعه مؤثر است.

امام جمعه ساری با تاکید بر اهمیت مسئله جهاد تبیین عنوان کرد: قوت‌های مملکت را باید بگوییم زیرا دشمن با سیاه نمایی سعی بر ضعیف نشان دادن قدرت‌های کشورمان دارد.

وی با بیان اینکه ایران قوی را نشان دادن بهترین دلگرمی برای عدم جذب به سمت دشمن است، تصریح کرد: دشمنان در مرزهای دریایی حتی حاضر نیستند با نیروهای سپاه درگیر شوند اما دشمنان ایران را سیاه و ضعیف نشان می‌دهند در حالی که این طور نیست.

آیت الله محمدی لائینی اعلام کرد: باید با معلمان نیز نشست‌های فرهنگی برگزار شود و جهاد تبیین صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در پایان خواستار نگاه فرهنگی حرفه‌ای شد و اذعان کرد: کار بدون پیوست فرهنگی حاشیه است زیرا اصل مسائل سازمانی هم فرهنگ است و امیدواریم شاهد تربیت مدیران فرهنگی باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا