شهرستان ها

توجه دولت به مناطق کم برخوردار با هدف اجرای عدالت اجتماعی

کرج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: توجه ویژه به مناطق کم برخوردار از سیاست‌های محوری دولت ایران قوی با هدف اجرای عدالت اجتماعی دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری ظهر چهارشنبه در سی و یکمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز اظهار داشت: قرارگاه اجتماعی نقش بسزایی در راستای حل مشکلات بخصوص در مناطق کم برخوردار استان ایفا نموده و کارهای خوب و ارزشمندی در سطح استان انجام پذیرفته که قابل تقدیر و تحسین است.

جانشین رئیس قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود: این روال و سبکی که در قرارگاه اجتماعی راه افتاده باید با شتاب بیشتر و پیگیری همه مسئولین ادامه پیدا کند و از آمارسازی قبل از اقدام پرهیز شود.

وی از رؤسای ادارات و فرمانداران در خواست کرد تمام توان و ظرفیت خود را برای پیشبرد اهداف گسترده دولت برای خدمت رسانی به مردم عزیز معطوف کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور، فرمانداران بایستی تمام تلاش و همت خود را برای خدمت بیشتر به مردم و جلب رضایتمندی آنان بکار گیرند.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های محوری دولت سیزدهم به ویژه نماینده عالی دولت در استان توجه به مناطق کم برخوردار است.

ولی پوری با بیان اینکه مدیران باید با برنامه ریزی مناسب و دقیق برای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم تلاش کنند، افزود: با استفاده از ظرفیت‌ها برای حل مشکلات و توسعه و پیشرفت شهرستان‌های استان باید تلاش کرد.

کاظمینی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و دبیر قرارگاه اجتماعی، گزارشی از اقدامات انجام شده در محلات استان در یک هفته گذشته و نیز گزارشی از هماهنگی‌های بعمل آمده در خصوص برگزاری میز خدمت در شهرک پیام ماهدشت و آماده سازی پروژه‌هایی در حوزه سلامت، ورزش، احداث مدرسه و پارک برای اهالی منطقه شهرک پیام بیان و با قرائت دستور جلسه خواستار ارائه گزارش توسط اعضا شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا