شهرستان ها

توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم»

آستارا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: تاکنون ۱۴ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۸ میلیارد تومان با اجرای طرح «قرار دوازدهم» در نقاط مختلف گیلان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ستار علیزاده ظهر جمعه در حاشیه برگزاری مرحله یازدهم طرح قرار دوازدهم در آستان امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) شهرستان آستارا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این طرح به نام مبارک امام زمان (عج) است که روز دوازدهم هر ماه و با استفاده از ظرفیت خیرین، موقوفات دارای نیات منطبق و نذورات بقاع متبرکه به نیازمندان اهدا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه از آغاز این طرح تاکنون ۱۴ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در نقاط مختلف گیلان توزیع شده است، افزود: برای تهیه این تعداد بسته معیشتی بیش از ۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به توزیع ۲ هزار بسته معیشتی با هزینه بیش از ۸۰۰ میلیون تومان در ماه گذشته افزود: طرح «قرار دوازدهم» با هدف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه وسایل گرمایشی و سرمایشی، لباس گرم و پتو، تهیه جهیزیه برای نوعروسان و آزادی زندانیان علی‌الخصوص زنان سرپرست خانوار با همکاری هیأت امنای بقاع متبرکه در طی ده مرحله انجام گرفته است.

حجت الاسلام علیزاده به برگزاری این طرح در شهرستان آستارا اشاره کرد و ادامه داد: توفیق حاصل شد در دوازدهمین روز از ماه دوازدهم سال که در آستانه میلاد امام زمان (عج) نیز هستیم در آستارا و در کنار امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) برای اجرای این طرح حضور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امروز در آستارا ۲۳۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان به همراه تهیه اقلام دارویی، البسه و لوازم گرمایشی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا