شهرستان ها

توزیع میوه تنظیم بازاری در ۲۱ نقطه شهرستان رزن

مدیر کل امور اقتصادی استاندار همدان خبر داد؛

همدان- مدیر کل امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه در شهرستان رزن در ۲۱ نقطه برای توزیع میوه تنظیم بازار در نظر گرفته شده است، گفت: قیمت میوه ۵ تا ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر پورمجاهد پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رزن با بیان اینکه آرامش نسبی در بازر وجود دارد و اقلام ضروری در استان تأمین شده است؛ گفت: تحرک خیلی خوبی در راستای تنظیم بازار شهرستان رزن وجود دارد.

وی، از خرید بیش از یک هزار و ۸۰۰ تن میوه تنظیم بازار سیب و پرتقال در استان همدان خبر داد و گفت: سهم شهرستان‌ها در این زمینه مشخص شده و در شهرستان رزن در ۲۱ نقطه برای توزیع میوه تنظیم بازار در نظر گرفته شده است.

مدیر کل امور اقتصادی استاندار همدان با بیان قیمت میوه تنظیم بازاری ۵ تا ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازار خواهد بود، افزود: قیمت استان مشخص شده و بر اساس آن میوه تنظیم بازار توزیع خواهد شد.

در ادامه این جلسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز با بیان اینکه استان همدان در تولید گوشت سفید توانمند است و تولید، فراتر از مصرف استان داریم، گفت: روزانه بیش از ۳۱۰ تن مرغ در استان توزیع می‌شود که این میزان بیشتر از مصرف استان است.

غلامحسین تقوی افزود: هیچ گونه کمبودی در تأمین مرغ گرم استان وجود ندارد و باید توزیع مرغ تا آخرین لحظه رصد شود تا مرغ از استان خارج نشود.

وی با بیان اینکه ماه گذشته بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده است؛ گفت: هم اکنون، بالغ بر دو میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در استان برای تولید در اردیبهشت ماه انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه، از توزیع بیش از ۴۲ تن مرغ منجمد، ۱۲ تن گوشت قرمز منجمد، ۲۸۸ تن برنج و ۶۰ تن شکر از ابتدای سال تاکنون در شهرستان رزن خبر داد وگفت: هر میزانی که شهرستان به اقلام ضروری نیاز داشته باشد، تأمین خواهد شد و هیچگونه محدودیتی در تأمین شکر و برنج وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا