شهرستان ها

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه خبر داد؛

کرمانشاه- مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند خبر داد.

رسول بهرامی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه و در ادامه فعالیت‌های طرح احرار سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه ۲ هزار و۵۰۰ بسته معیشتی برای توزیع در بین خانواده زندانیان نیازمند اختصاص داده شد.

وی افزود: به مناسبت سال نو و با توجه به اعلام نیاز اداره کل زندان‌های استان و همچنین پشتیبانی و دستور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکنون تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی برای توزیع در بین خانواده زندانیان نیازمند در بدو سال ۱۴۰۱ صورت گرفته است.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزش هر بسته معیشتی مبلغ پنج میلیون ریال و مجموع ارزش این بسته‌ها ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که بین خانواده‌های معسر و نیازمند شناسایی شده توسط اداره کل زندان‌های استان کرمانشاه در حال توزیع است.

بهرامی پور با اشاره به اینکه پیش‌تر نیز در طرح احرار تعداد سه هزار و ۵۰۸ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان توزیع شده است، بیان کرد: هر جایی که زندان و زندانیان به خدمات رسانی بسیج نیاز داشته‌اند حضور داشته و از ابتدای طرح احرار تاکنون ۱۵ مرحله نهضت آزاد سازی زندانیان با آزادی یک هزار و ۴۰۰ نفر زندانی برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۴ گروه جهادی به تعداد ۲۱۲ نفر با ۱۵۱ ساعت فعالیت در زندان‌های سراسر استان کرمانشاه حضور پیدا کرده‌اند و به تعداد یک هزار و ۴۵۸ نفر از زندانیان مشاوره حقوقی داده شده و همچنین تعداد ۷۴ مورد وکالت رایگان و ۴۰ مورد کارشناسی رایگان نیز انجام گرفته است.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه با بیان نوع ارائه خدمات سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: طی سال جاری طرح هشت هزار جلد کتاب برای تجهیز کتابخانه‌های زندان‌های استان اختصاص داده شد و ۷۴۴ عدد کارت هدیه به زندان‌های استان کرمانشاه اهدا و یک هزار و ۴۰۵ مورد خدمات پزشکی، دندان پزشکی و درمانی به زندانیان ارائه شده است.

بهرامی پور در پایان با دعوت از خیرین برای پیوستن به پویش نذر رهایی، تاکید کرد: برای استمرار این امر خداپسندانه در سال ۱۴۰۱ نیازمند یاری خیرین و مردم خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا