شهرستان ها

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم گوشت در بین نیازمندان کردستانی

سنندج- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم گوشت گرم در بین نیازمندان کردستانی به مناسبت عید سعید مبعث خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طالبی عصر دوشنبه در جریان مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان با عنوان پویش سفره احسان نبوی که توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سنندج برگزار شد اظهار کرد: در این رزمایش با همکاری ۱۳۸ گروه جهادی همکار با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان ۲۶ هزار کیلو گرم گوشت گوسفندی توزیع می‌شود.

وی افزود: این کمک‌ها در قالب ۱۳ هزار بسته پروتئینی با اولویت مادران باردار و کودکان دارای سو تغذیه در بین خانوارهای نیازمند استان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بسیج تمامی امکانات از آغاز شیوع ویروس کرونا تا به امروز ۲۰۰ هزار بسته معیشتی، پروتئینی، آبگرمکن، بخاری و لوازم التحریر به ارزش ۸۵۰ میلیارد ریال را در بین اقشار نیازمند استان کردستان توزیع کرده است.

طالبی افزود: بنیاد احسان در تلاش است که با حمایت‌های ویژه‌ی خود و با کمک گروه‌های جهادی همکار در سطح استان نیازمندان و اقشار آسیب پذیر را شناسایی کرده و در خدمت رسانی به اقشار کم برخودار مناطق مختلف گامی مهم و اساسی بردارد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا