شهرستان ها

توزیع ۶۰ میلیون بسته معیشتی طی دو سال گذشته در کشور

رشت- رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: مردم و خیران طی دو سال گذشته ۶۰ میلیون بسته معیشتی و ۲۱ میلیون فقره جهیزیه در کشور توزیع کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در قلب مردم نفوذ کرده است، بیان کرد: این انقلاب و قوانین کشور پس از پیروزی انقلاب بر اساس مبانی دینی بوده و به همین منظور در قلب مردم نفوذ کرده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ضمن قدردانی از مشارکت گسترده مردم در نهضت کمک‌های مومنانه، بیان کرد: مردم ایران در شرایط سخت اقتصادی نیز یار محرومان هستند و حماسه‌های عظیمی همچون نهضت کمک‌های مومنانه را خلق می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم در شرایط سخت اقتصادی نیز وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: مدل رفتاری انقلاب اسلامی در تحریم و فشار حداکثری بسیار خوب و مؤثر بوده است و مردم همچنان با انقلاب همراه هستند.

سردار زهرایی با اشاره به توزیع ۶۰ میلیون بسته معیشتی در کشور، بیان کرد: مردم و خیران طی دو سال اخیر، ۶۰ میلیون بسته معیشتی و ۲۱ میلیون فقره جهیزیه در کشور توزیع کرده اند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا