شهرستان ها

توسعه آموزه‌های قرآنی تحرکات ضد فرهنگی دشمن را خنثی می کند

گرگان- استاندار گلستان گفت: توسعه آموزه‌های قرآنی و فعالیت های دینی تحرکات ضد فرهنگی دشمن را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه در مراسم تقدیر از قاری برجسته بین‌المللی امیرحسین رحمتی قهرمان مسابقات جهانی قرآن کریم در گرگان، اظهار کرد: جوانان مأنوس با قرآن بهترین الگو برای جوانان جامعه هستند و ما باید در پرورش چنین جوانانی تلاش بیشتر کنیم.

استاندار گلستان افزود: این جوانان می‌توانند برای جامعه جوان امروزی یک الگو باشند و تربیت چنین فرزندانی باعث افتخار همه ما است

وی گفت: ما به داشتن چنین جوانانی افتخار می‌کنیم و تربیت چنین جوانانی بسیار ارزشمند است و این جوانان باید به عنوان الگو در نظام تعلیم و تربیت معرفی شوند.

زنگانه ادامه داد: این جوان برجسته افتخار دیدار با رهبر معظم انقلاب را داشته‌اند و موفقیت این جوان مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته است.

وی گفت: اینکه حضرت آقا به ایشان عنایت داشته و این جوان مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته افتخار بزرگی است که ما هم به داشتن چنین جوانانی افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز قرآنی ۱۴۰۸، گفت: با اجرای برش سالانه این سند، از سال ۱۴۰۲ شاهد برنامه‌ریزی جامع و مشخص در توسعه علوم قرآنی خواهیم بود.

استاندار گلستان تاکید کرد: ما برای خنثی کردن این حملات باید از همان مسیر مقابله کرد و دشمن به دنبال آسیب زدن به فرهنگ ما است و ما هم باید با توسعه فرهنگی قرآنی، اسلامی و ایرانی مقابله با دشمن را در دستور کار داشته باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا