شهرستان ها

توسعه زیرساخت‌ها موجب توسعه بیجار می‌شود

بیجار- فرماندار بیجار گفت: توسعه زیر ساخت‌ها موجب توسعه و پیشرفت شهرستان بیجار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان پیش از ظهر دوشنبه در جلسه حوزه زیرساخت توسعه راه‌ها و پروژه راه آهن شهرستان بیجار اظهار کرد: لازمه توسعه و پیشرفت شهرستان بیجار وجود زیر ساخت‌های مناسب است و اجرای این مهم در اولویت‌های شهرستان بیجار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت پروژه‌های پیشران است، افزود: هرچقدر زیر ساخت‌ها در شهرستان مهیا باشد موانع توسعه و سرمایه‌گذاری در شهرستان وجود نخواهد داشت.

فرماندار بیجار به اهمیت پروژه راه آهن بیجار اشاره کرد و گفت: پروژه راه آهن بیجار باید زیرساخت و با کیفیت و با پیش بینی تمامی راهکارهای حل مشکلات و حداقل نارضایتی اجرا و پیاده سازی شود.

وی ادامه داد: مقرر شد اراضی که دارای سند یا نسق زراعی هستند نسبت به نقشه ارزیابی آنها اقدام شود و در آینده پروژه با سرعت هر چه بیشتر پیش رود.

فرماندار بیجار همچنین به دپوی خاک مازاد در خاکبرداری اشاره کرد و ابراز داشت: در خصوص محل دپوی خاک مازاد حاصل از خاکبرداری در پروژه که مورد نیاز شرکت آب و خاک است مقرر شد از طرف مهندسین مشاورین اتحاد راه که دستگاه نظارت پروژه هستند با هماهنگی منابع طبیعی شهرستان پیگیری و محل‌هایی برای دپوی مصالح مازاد معرفی شود.

در پایان اعضای حاضر در جلسه از پروژه آسفالت لاین دوم سه راه خورخوره محور بیجار – زنجان بازدید و فرماندار شهرستان دستورات لازم را صادر نمود تا هرچه سریع‌تر این پروژه آسفالت افتتاح شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا