شهرستان ها

توسعه عمران شهری «سعدآباد» با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر- سرپرست دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: توسعه عمران شهری سعدآباد با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیرالله ندری صبح سه‌شنبه در آئین معارفه شهردار سعدآباد با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی به مردم و جلب رضایت شهروندان از وظایف مهم شهرداران است گفت: سعدآباد از شهرهای مهم دشتستان و استان است و انتظار می‌رود شهردار جدید با تلاش شبانه روزی برای اعتلای این شهر گام بردارد.

وی افزود: سعدآباد دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه‌های مختلف است که امیدوارم با همدلی و هم‌افزایی شورا و شهرداری و مدیران بخش و شهرستان و استان شاهد موفقیت روزافزون این شهر باشیم.

برنامه‌های ویژه برای اعتلای سعدآباد

سید عبدالرحمان محمدی شهردار جدید سعدآباد نیز بیان کرد: برای خدمت به مردم فهیم سعد آباد به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنم و امیدوارم با حرکت جهادی بتوانیم در توسعه و عمران و آبادانی سعدآباد به توفیق لازم برسیم.

وی یادآور شد: سه برنامه کوتاه‌مدت و میان‌مدت و بلندمدت تدوین کرده‌ام که با هماهنگی شورای شهر و سایر مسئولان برای تحقق آنها تلاش می‌کنم.

محمدی از حسن نظر اعضای شورای اسلامی شهر و اعتماد استاندار بوشهر و سایر مسئولان تشکر کرد و افزود: اکنون وظیفه سنگینی بر عهده اینجانب گذاشته شده که امیدوارم بتوانم در عمل پاسخ اعتماد مسئولان را بدهم.

اعضای شهر سعد آباد نیز در این آئین به بیان دغدغه‌ها و مشکلات شهر پرداختند.

آئین معارفه سید عبدالرحمان محمدی به عنوان شهردار جدید سعدآباد با حضور عزیزالله ندری سرپرست دفتر شهری استانداری بوشهر و اعضای شورای اسلامی شهر سعدآباد، در دفتر شهری استانداری برگزار شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا