شهرستان ها

توسعه قضایی و زیرساخت ها با دوران رژیم ستمشاهی قابل مقایسه نیست

شیراز – رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: توسعه قضایی و زیرساخت های آن با دوران رژیم ستمشاهی قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین کاظم موسوی در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز فراز و نشیب‌های زیادی داشته است گفت: آنچه مهم است اینکه هیچیک از جریانات و چالش‌ها نتوانسته به اساس حکومت اسلامی لطمه و خدشه‌ای وارد کند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما معجزه قرن و به تعبیر برخی سیاسیون یک زلزله وسیع و بزرگی بود که ریشه های ظلم و ستم و تباهی را در نوردید و به برکت خون شهدا درخت تنومند و شکوهمند اسلام در این مرز و بوم برافراشته شد.

وی بر لزوم توجه و هوشیاری مردم و مسئولان کشور به منظور صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید و خاطرنشان کرد: حفظ نظام، بصیرت، آگاهی و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای «مد ظله العالی» مهمترین رمز موفقیت و سعادتمندی ایران اسلامی خواهد بود.

رئیس کل دادگستری فارس باگرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای والا مقام انقلاب اسلامی با بیان اینکه امنیت، امکانات و رفاه امروز مردم با دوران طاغوت ستم شاهی هرگز قابل مقایسه نیست گفت: تا قبل از به پیروزی رسیدن این انقلاب مردم از کمترین امکانات رفاهی آب و برق وسایل معیشتی محروم بودند که امروز بحمدالله رشد و شکوفایی و عظمت ایران اسلامی از برکات این انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی به توسعه و تحول قضایی پس از گذشت چهل و سه بهار از انقلاب اشاره کرد و افزود: مردم باید قدردان نظام باشند چرا که توسعه قضایی و زیرساخت های آن در حال حاضر با دوران رژیم ستمشاهی به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست و امروز در تمام شهرهای ایران اسلامی علاوه بر تأسیس دادگستری و دادگاه با استفاده از فناوری های نوین الکترونیکی، بسیاری از مشکلات و هزینه ها و رفت و آمد مردم به دادگستری کاهش یافته است.

وی ضمن قدردانی از معاونت منابع انسانی و امورفرهنگی دادگستری به سبب برگزاری مناسبت های دهه فجر انقلاب تصریح کرد: برگزاری چنین جشن ها و برنامه هایی لازم و ضروری است و نسل جوان این انقلاب باید بدانند که برای حفظ اقتدار و به ثمر رسیدن این نظام اسلامی چه خون هایی ریخته شده است تا ضمن صیانت از ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی حافظ خون شهداء و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

رئیس شورای قضایی استان فارس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند” آینده ایران اسلامی روشن است” گفت: قطعاً افق های آینده این مرز و بوم روشن است و تبلیغات سوء دشمنان و معاندین نظام اثرگذار نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی بر حفظ احترام و تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی استان از سوی قضات و کارکنان نیز تأکید کرد وگفت: قضات و کارکنان ضمن حفظ روحیه انقلابی با اهتمام و تلاش هر چه بیشتر در راستای اجرای سیاست های دستگاه قضا و فرمایشات و دستورالعمل های ریاست معظم قوه گام بردارند.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تجلیل از مقام شامخ شهید قمری و شهید رکنی از خانواده معظم این دو شهید والامقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با اهداء لوح یادبود از سوی رئیس کل دادگستری فارس قدردانی شد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا