شهرستان ها

توسعه و تجهیز اردوگاه یانس آباد از مصوبات سفر ریاست جمهوری است

قزوین- استاندار قزوین گفت: تلاش می‌شود با تخصیص منابع مناسب و تغییر در کارکردها، از اردوگاه شهید بابایی یانس آباد در مسیر آموزش، پرورش و تبیین به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از اردوگاه تربیتی شهید بابایی یانس آباد اظهار داشت: یکی از الزامات پرورشی برای دانش آموزان و سایر جوامع هدف که می‌تواند به عنوان ابزاری برای تسهیل فرآیند آموزشی نیز مورد استفاده قرار گیرد، موضوع راه‌اندازی اردوگاه‌ها است.

وی افزود: اردوگاه شهید بابایی یانس آباد یکی از اردوگاه‌هایی است که با توجه به موقعیت خوب جغرافیایی و مساحت کافی برای توسعه و ایجاد امکانات زیرساختی، ظرفیت خوبی را برای استان ایجاد کرده است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

اعلایی با بیان اینکه در سال‌های گذشته به دلیل عدم توجه به تأمین برخی از زیرساخت‌ها و آسیب‌دیدگی امکانات این اردوگاه از کاربری خود فاصله گرفته است، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان قزوین توسعه و تجهیز این اردوگاه مورد تأکید قرار گرفت و منابعی در نظر گرفته شد که تلاش می‌شود با تخصیص منابع مناسب و تغییر در کارکردهای این مجموعه از این اردوگاه در مسیر آموزش، پرورش و تبیین به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا