شهرستان ها

توسعه پایدار با مشارکت زنان محقق می‌شود

بوشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه زنان در کنار نقش اجتماعی، قوام دهنده اصلی خانواده هستند گفت: توسعه پایدار با مشارکت زنان محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان عصر شنبه در آئین تجلیل از بانوان مدیر دستگاه‌های اجرایی و اداری استان بوشهر با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن اظهار داشت: اینگونه نشست‌ها بهانه‌ای برای قدردانی از زحمات، تلاش‌ها و مجاهدت‌های قشر بزرگ و فرهیخته بانوان جامعه است که در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری نقش تأثیرگذاری دارند.

وی با تشریح جایگاه زن در اجتماع و جامعه اسلامی افزود: امروز در اطراف خود که می‌نگریم جز ایثار، مهر، عطوفت و مهربانی بانوان در خانواده و جامعه نمی‌بینیم و به وجود همه آنها می‌بالیم.

وی بیان کرد: بر اساس بررسی طرح آمایش سرزمین ۵۰ درصد جمعیت جوامع را بانوان تشکیل می‌دهند و این در حالی است که این بانوان بر نقش ۵۰ درصد دیگر جامعه تأثیر مهمی دارند و جامعه تأثیر پذیری شگرفی از حضور گرانقدر بانوان دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه زنان در کنار نقش اجتماعی، قوام دهنده اصلی خانواده هستند گفت: توسعه پایدار با مشارکت زنان محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه این مادران و بانوان جامعه هستند که از تمام وجود خود برای رشد و ارتقا جامعه ایثار می‌کنند بیان کرد: زنان در همه سطوح جامعه نقش اثرگذار و مهمی ایفا می‌کند که درخور تحسین است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا