شهرستان ها

تولید محتوای جامع و کامل در زمینه اقدامات و دستاوردها صورت بگیرد

زنجان-استاندار زنجان گفت: تولید محتوای جامع و کامل در زمینه اقدامات و دستاوردها در حوزه های مختلف باید صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی بعد از ظهر پنجشنبه در قرارگاه استانی جهاد تبیین با تاکید بر لزوم بیان دستاوردها و فعالیت‌های صورت گرفته در استان، گفت: تولید محتوای جامع و کامل در زمینه اقدامات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف باید صورت بگیرد.

وی افزود: تولید محتواهای کنونی شکل آگاهی بخشی ندارد و باید آگاهی مردم از اقدامات انجام گرفته در نظام اسلامی بیش از گذشته افزایش یابد.

افشارچی با بیان اینکه با وجود اقدامات و فعالیت‌های انجام شده، آنگونه که باید و شاید تولید محتوای خوبی در این زمینه انجام نشده است، ادامه داد: تولید محتوا در جهاد تبیین حاضر اهمیت است و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در برخی مواقع شاهد این هستیم با وجود حجم گسترده فعالیت‌ها، محتوا شکل آگاهی‌دهنده ندارند، گفت: محتوای خوبی در زمینه اقدامات و فعالیت‌ها چه به صورت رسانه‌ای و چه مکتوب نداریم.

افشارچی با بیان اینکه یکی از وظایف حاکمیت آگاهی‌دهی است، افزود: مردم بایستی از دستاورد حرکتی نظام آگاه باشند و هم اطلاعاتشان زیاد باشد.

وی با تاکید بر اینکه محتواها بیشتر به شکل خبری است ولی در محتوا نوع گفتن مهم است و باید بر اساس نظم ذهنی مردم باشد، ادامه داد: شبکه استانی نیز می‌تواند با بهره‌گیری از روش‌های خلاقانه در این زمینه بیش از گذشته پای کار باشد.

استاندار زنجان گفت: صداوسیما در تولید محتوای خوب در راستای جهاد تبیین و استفاده از فضای رسانه‌ای نقش مهم و تأثیرگذار دارد و از قدرت بسیج اقشار و مردم در چرخاندن مطالب واقعی و تبیین فعالیت‌های نظام باید استفاده شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا