شهرستان ها

تولید کالاهای فرهنگی مطابق با ارزش و هویت ایرانی باشد

زنجان-معاون سیاسی استاندار زنجان گفت: تولید کالاهای فرهنگی مطابق با ارزش و هویت ایرانی باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی گفت: امیدواریم برگزاری این جشنوارهها در برگزاری موقعیت‌های اقتصادی مثمرثمر باشد.

وی تصریح کرد: در بیانیه گام دوم به عنوان سند پیش روی چله دوم انقلاب، تاکید بر تمدن سازی است که یکی از پایه های آن فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است.

معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به اینکه آنچه درباره کالای فرهنگی مطرح است، باید در حوزه فرهنگی و اثرات آن و انتقال و ترویج آن مورد نظر باشد، گفت: مباحث قومیتی در بحث فرهنگ بسیار مهم است و استفاده از ظرفیت‌ها در این حوزه از هجمه فرهنگی جلوگیری خواهد کرد.

رفیعی با اشاره به اینکه حتی ساخت یک عروسک هم باید با توجه به ارزش‌ها و قومیت‌ها انجام شود، اضافه کرد: تأکید مقام معظم رهبری به این موضوع و لزوم مخاطب‌شناسی در این بخش نشان می‌دهد که بحث بسیار فرهنگی بسیار مهم و گسترده است.

وی با تاکید بر تولید کالاهای با کیفیت مطابق ارزش و هویت ایرانی با حمایت دستگاه‌های فرهنگی گفت: امیدواریم با هم افزایی در این زمینه شاهد ترویج فرهنگ ایرانی باشیم.

گفتنی است ۶۰ اثر برای جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان ارسال شده بود که ۱۵ اثر به مرحله نهایی راه یافتند و از بین آثار ۸ عنوان برگزیده انتخاب شد که ۵ نفر از آن‌ها شایسته تقدیر و ۳ نفر هم نفرات برگزیده بودند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا