شهرستان ها

توهم ناشی از مصرف شیشه جوان ۳۲ ساله اراکی را به کام مرگ کشاند 

اراک-در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی پرده از قتل جوان ۳۲ ساله اراکی که قربانی توهم ناشی از مصرف شیشه شده بود برداشته و قاتل دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامیار چهری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی از کشف جسد جوان ۳۲ ساله در منزل شخصی‌اش در اراک به مرکز فوریت‌های پلیسی، بلافاصله تیم‌هایی انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: از همان دقایق اولیه اعلام این قتل، تحقیقاتی تخصصی در این خصوص در دستور کار پلیس قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی پلیس آگاهی، اقدامات فنی تخصصی خود را جهت شناسایی عامل جنایت آغاز کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام با بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی، سرنخ‌هایی از دست داشتن یکی از بستگان مقتول در این قتل به دست آمد و کارآگاهان پلیس دریافتند که این قتل توسط یکی از اقوام مقتول انجام شده است.

چهری تصریح کرد: با توجه به سرقت خودرو و کارت بانکی مقتول تحقیقات میدانی برای کشف خودرو آغاز و در ادامه با اعزام دو تیم عملیاتی متهم در حین تردد با خودرو سرقتی در جاده اراک به قم شناسایی و متوقف شد.

وی با اشاره به دستگیری قاتل در عملیات توقیف خودروی سرقتی خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری اذعان کرد، در شب وقوع قتل در منزل مقتول حضور داشته که به دلیل مصرف شیشه و توهم با چاقو به مقتول در خواب حمله کرده و وی را به قتل می‌رساند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به اعتراف قاتل به سرقت خودرو و کارت بانکی مقتول پس از ارتکاب به جرم خاطر نشان کرد: متهم دستگیر و با تکمیل تحقیقات پلیس برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا