شهرستان ها

توهین کنندگان به ساحت امام رضا(ع) در پی عقده گشایی از اسلام هستند

قم-رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ساخت فیلم عنکبوت مقدس گفت: توهین کنندگان به ساحت امام رضا(ع) با اینگونه اقدمات در پی عقده گشایی نسبت به انقلاب و اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر پنجشنبه در اجلاسیه استادان سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با اشاره به ساخت فیلم عنکبوت مقدس ابراز داشت: در این فیلم به ساحت امام رضا (ع) اهانت شده و جا داشت به این دلیل در کشورمان عزای عمومی اعلام می‌شد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مسئولان کشور خواست تا در برابر اینگونه اقدامات بایستند و اجازه تکرار ندهند و عاملان اینگونه اقدامات در پی عقده گشایی نسبت به انقلاب و اسلام هستند.

وی اظهار داشت: اساس انقلاب اسلامی بر پایه فطرت‌های پاک و بر اساس معارف اسلامی و قرآنی است که با فطرت انسانی سازگار است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی همواره دارای پشتوانه مردمی بوده و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با چالش‌های بسیاری روبه رو بوده است اما ملت بزرگ ایران با حضور خود در میدان پای انقلاب و اسلام ایستادگی کردند.

وی در ادامه با اشاره به استقبال گسترده کودکان و نوجوانان از سرود سلام فرمانده ابراز داشت: این سرود نهال‌های انقلاب اسلامی و آینده سازان کشور را به میدان آورد.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کرد: امروز یکی از رسالت‌های حوزویان تزریق امید به جامعه است چرا که در این صورت جامعه باانگیزه در جهت آرمان‌های بلند خود گام بر می‌دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا