شهرستان ها

تکمیل جاده چریف تسریع می‌شود

بوشهر- نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در تکمیل جاده چریف به عنوان یک مطالبه مردم با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح یکشنبه در بازدید از روند اجرای جاده چریف اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت راه‌های جنوب استان بوشهر پیگیری‌های بسیار زیادی صورت گرفته و تلاش می‌کنیم که سرعت پروژه‌ها افزایش یابد.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساخت و تکمیل جاده چریف در شهرستان عسلویه یکی از موضوعات مهمی است که بارها از طریق مسئولان مختلف دنبال شده است.

وی ادامه داد: این پروژه را در نشست با وزیر نفت، وزیر راه و شهرسازی، مشاور وزیر نفت در مسئولیت‌های اجتماعی، دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر پیگیری کردیم.

احمدی خاطرنشان کرد: امروز در تماس با مدیرکل راهداری و مدیرعامل برق استان، تسریع در آسفالت بخش تعریضی که عملیات آن شروع شده است و همچنین جابجایی و نصب کامل تیرهای برق را تاکید کردیم.

وی تصریح کرد: تلاش داریم که این پروژه وعده داده شده به مردم عسلویه که با مطالبه مردم و مسئولان محلی و پیگیری‌های خود او شروع شده است در همین تابستان به پایان برسد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا