شهرستان ها

تکمیل خانه جوان بیرجند نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار

بیرجند- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: تکمیل خانه جوان بیرجند نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین خسروی ظهر چهارشنبه در جمع تعدادی از جوانان در پاسخ به درخواست‌های مکرر آنها برای تکمیل خانه جوان بیرجند، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه احداث خانه جوان بیرجند طی سال‌های گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در گذشته باید با تخصیص سه میلیارد تومان این پروژه عمرانی به پایان می‌رسید اما به دلایل مختلف این کار عملی نشد، افزود: امروز برای تکمیل این طرح به ۱۲ میلیارد تومان نیاز بوده که از طریق وزارت ورزش و جوانان پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

خسروی در پاسخ به سوالی در باره امکانات و تجهیزات خانه جوان سابق بیرجند که در گذشته فروخته شد تا با پول آن ساختمان فعلی در حال احداث جوان بیرجند تکمیل شود، تصریح کرد: باید بررسی شود که امکانات و تجهیزات خانه جوان سابق بیرجند بعد از فروش ساختمان آنچه شده تا مشخص شود که جوانان فعال این حوزه چگونه می‌توانند تا زمان تکمیل خانه جوان بیرجند از آنها استفاده کنند.

وی ادامه داد: پرداختی‌ها به سمن‌های استان باید با توجه به طرح‌های ارائه شده توسط سازمان‌های مردم نهاد و میزان تناسب این طرح‌ها با نیاز روز جامعه باشد.

خسروی گفت: طرح شورای مشورتی هم به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ارائه شده تا بعد از تأیید آن این شورا با حضور نمایندگان همه تشکل‌ها و افراد مد نظر تشکیل شود.

قناد، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم درباره امکانات و تجهیزات خانه سابق جوان بیرجند اظهار کرد: همه امکانات و تجهیزات موجود در خانه سابق جوان به اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند منتقل شده که جوانان بیرجند برای استفاده از آنها باید به این اداره مراجعه کنند.

گفتنی است؛ در ادامه تعدادی از کسانی که در این جلسه حضور داشتند، خواستار شدند که در صورت امکان امکانات و تجهیزات مد نظر در بخشی از اداره کل ورزش و جوانان استان مستقر شوند تا جامعه هدف راحت تر بتوانند از آنها استفاده کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا