شهرستان ها

تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود

بوشهر- معاون عمرانی شهردار بوشهر گفت: با پیگیری صورت گرفته تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن محمدی صبح یکشنبه در بازدید اعضای شورا و مسئولین شهرداری بوشهر از پروژه‌های فعال شهری اظهار کرد: به منظور تکمیل پروژه‌های عمران شهری از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

معاون عمرانی شهرداری بوشهر ضمن ابراز رضایت از پیشرفت مناسب پروژه‌ها، بر اهمیت تکمیل به‌موقع آن‌ها به‌منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تأکید کرد.

محمدی همچنین از تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم‌های فنی و اجرایی شهرداری قدردانی کرد و اطمینان داد که تمامی تلاش‌ها برای رفع موانع و چالش‌های پیش رو به کار گرفته خواهد شد.

رئیس شورای شهر بوشهر تأکید ویژه‌ای بر لزوم تسریع در اتمام پروژه‌ها داشت و از مدیران مربوطه خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی لازم، اقدامات مؤثری در جهت بهبود وضعیت پروژه‌ها انجام دهند.

اعضای شورای شهر بوشهر به همراه معاون عمرانی و جمعی از مدیران شهرداری، در راستای نظارت بر پیشرفت پروژه‌های عمرانی، از چندین پروژه فعال در سطح شهر از جمله ساحل‌سازی حریم ۶۰ متری حدفاصل پارک شغاب تا آب‌شیرین‌کن، ساحل‌سازی پارک مروارید، ایجاد پارک حاشیه‌ای بزرگراه امام علی (ع)، گذر مرکز تحقیقات، گذر خواجه‌ها و… بازدید به عمل آوردند.

این بازدید، فرصتی بود تا مسؤولان مستقیماً با چالش‌ها و مسائل موجود در محل پروژه‌ها آشنا شوند و در جهت حل آن‌ها اقدامات لازم را برنامه‌ریزی کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا