شهرستان ها

تکمیل گاوداری ۶ هزار راسی درگزین تا ۶ ماه آینده

همدان_نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌های انجام شده گاوداری ۶ هزار راسی درگزین تا ۶ ماه آتی تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن لطفی با اعلام این خبر گفت: در روزهای گذشته رئیس سازمان تأمین اجتماعی و مدیرعامل شستا سفری به شهرستان‌های حوزه انتخابیه داشتند تا از نزدیک در جریان مشکلات مربوطه قرار گیرند و اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

وی افزود: شرکت شستا در استان همدان سرمایه گذاری انجام نداده است و در واقع اولین سرمایه گذاری این شرکت احداث یک گاوداری ۶ هزار راسی در شهرستان درگزین بوده است که این نیز یک اقدام بسیار ارزشمند به شمار می‌رود.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس عنوان کرد: در حال حاضر این گاوداری روزانه ۱۳ هزار تن شیر تولید می‌کند و ظرفیت تولید نیز با تکمیل دیگر فازهای گاوداری افزایش پیدا خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: مدیر عامل شستا قول مساعد دادند منابع مالی ساخت فازهای دیگر این گاوداری را تأمین کنند و قطعاً با تخصیص اعتبار کافی فازهای دیگر تا ۶ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

لطفی اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۶۰ نفر مشغول به کار هستند که با تکمیل آن حدود ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا