شهرستان ها

تیم والیبال بانوان خراسان جنوبی از صعود به مرحله بعد لیگ بازماند

بیرجند- رئیس هیئت والیبال خراسان جنوبی گفت: بانوان بلند قامت والیبال استان که در قالب تیم پدیده شرق بیرجند در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور شرکت کرده بودند از راه یابی به مرحله بعد بازماندند.

محمد رمضانی در گفت و گو با خبر نگار مهر اظهار کرد: تیم والیبال بانوان پدیده شرق بیرجند به عنوان نماینده خراسان جنوبی در سال جاری برای اولین بار در رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بانوان، قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت کرده بود و در دور رفت این رقابت‌ها خوش درخشیده بود.

وی ادامه داد: نماینده والیبال بانوان استان به همراه پنج تیم دیگر گروه خود به دور برگشت این رقابت‌ها راه پیدا کرده بود و از ۱۳ تا ۱۷ آذر میزبان تیم‌های راه یافته گروه خود به دور برگشت در بیرجند بود.

رئیس هیئت والیبال خراسان جنوبی افزود: تیم والیبال بانوان پدیده شرق بیرجند با وجود شایستگی که داشت در یک رقابت بسیار سخت و نفس گیر در حالی که از نظر تعداد برد وضعیت خوبی داشت با کیم شماری از صعود به مرحله بعد این مسابقات باز ماند.

رمضانی ادامه داد: همه تیم‌های حاضر در دور برگشت با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کرده‌اند به طوری که تیم‌های برنده با اختلاف تنها دو امتیاز تیم رقیب خود را شکست می‌دادند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا