شهرستان ها

تیم پوشاک حافظ دست و پا بسته نبود

تبریز – سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به نتیجه ۶ بر یک تیمش مقابل حریف شمالی خود، گفت: تیم پوشاک حافظ دست و پا بسته نبود.

اسماعیل تقی پور پس از برد ۶ بر یک تیمش مقابل پوشاک حافظ ساری در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: در طول هفته می‌دانستیم که بازی سختی در مصاف با پوشاک حافظ خواهیم داشت چرا که تیم حریف بازی قبلی را برده بود و انگیزه زیادی برای بازی مقابل ما داشت.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان عنوان کرد: پیش از بازی هم اخبار ضد و نقیضی در خصوص حافظ ساری و حضورش در تبریز منتشر می‌شد اما به بچه‌ها گفته بودیم که این تیم به بازی می‌رسد و نباید درگیر حواشی شویم.

تقی پور یادآور شد: تیم مهمان هم در ۸ هفته گذشته مثل امروز کامل نبود و هم اینکه امروز با توان بیشتری مقابل مس به میدان رفت.

وی اذعان داشت: همان‌طور که دیدید، تیم حریف شروع خوبی داشت و بازی خوبی هم ارائه کرد و اصلاً تیم دست و پا بسته‌ای نبود ولی بازیکنانم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

تقی پور با بیان اینکه بدون در نظر گرفتن اختلاف گل، واقعاً در این بازی تحت فشار قرار گرفتیم، توضیح داد: تیم حافظ ساری یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام داد و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با ۳ امتیاز زمین را ترک کنیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از تعطیلات لیگ به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتیم، اظهار کرد: برای داشتن عملکرد بهتر در بازی‌های آتی به کسب این سه امتیاز نیاز داشتیم چرا که ما دیگر حق اشتباه نداریم و باید حداکثر امتیازات را در بازی‌های پیش رو تا پایان نیم فصل کسب کنیم.

وی در خصوص بازگشت بازیکنان محروم و مصدوم تیمش به ترکیب خاطرنشان کرد: ما در هیچ یک از بازی‌های ۸ هفته گذشته، تیم کامل‌مان را در اختیار نداشتیم و خدا را شکر که فرهاد فخیم، بابک نصیری و حمید احمدی به ترکیب برگشتند.

تقی پور اذعان داشت: اگر مهدی جاوید هم در بازی آینده به تیم اضافه شود، می‌توانیم بگوییم که در هفته دهم تیم کامل را در اختیار خواهیم داشتیم، البته در بازی امروز مهدی رستمی‌ها را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم و امیدوارم بتوانیم با تیم کامل در ۲ بازی پایانی نیم‌فصل نتایج مطلوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم مس در خصوص استقبال کم هواداران یادآور شد: در بازی قبلی تماشاگران زیادی در سالن حضور داشته و جو بسیار خوبی ایجاد کرده بودند اما برگزاری بازی در روز کاری باعث شد استقبال از این بازی کمتر باشد ولی دست بوس تماشاگرانی که در سالن بودند هستیم و هوادارانی که نتوانستند در این بازی از تیم حمایت کنند را هم درک می‌کنیم و امیدواریم در بازی‌های آتی ما را حمایت و همراهی کنند.

گفتنی است، تیم مس سونگون ورزقان با برد ۶ بر یک خود مقابل پوشاک حافظ ساری ۲۳ امتیازی شده و جایگاه رده دومی جدول لیگ برتر را تثبیت کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا