شهرستان ها

ثبت‌نام اعتکاف در یزد از ۲۶ دی‌ آغاز می‌شود

یزد- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن دعوت از مردم یزد برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف گفت: ثبت‌نام اعتکاف در یزد از ۲۶ دی آغاز می شود.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف به صورت اینترنتی در سایت www.tebyanyazd.ir از تاریخ ۲۶ دی ماه آغاز خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: مساجدی که تقاضای برگزاری مراسم اعتکاف را دارند، باید تا قبل از ساعت ۱۴:۳۰ روز ۲۴ دی ماه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان خود مراجعه کرده و اطلاعات خود را وارد سامانه تعریف شده کنند.

نجیمی با اشاره به تبلیغات محیطی این مراسم تصریح کرد: با هماهنگی که بین ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و شهرداری‌ها انجام شده، مقرر شده است تبلیغات محیطی در سطح استان به صورت یکسان انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی، مبلغان و مبلغات قبل از حضور در اعتکاف آموزش های لازم را فرا می گیرند تا ارتباط مناسبی با معتکفان برقرار کنند.

نجیمی اضافه کرد: با توجه به حضور مبلغان شاخص در استان، هدف ما این است که حداکثر بهره‌برداری از حضور آنها را در مراسم معنوی اعتکاف داشته باشیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی با مراکز فرهنگی دیگر استان از جمله جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، بسیج دانش آموزی و دانشجویی، انجمن اسلامی دانش آموزان و … مراسم اعتکاف به بهترین نحو ممکن انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد: اختصاص سرانه فرهنگی برای مساجد در صورت امکان، تهیه فرم نظرسنجی برای معتکفان در روز آخر مراسم، بازرسی از مساجد و آشپزخانه ها از جمله برنامه های ادارات تبلیغات اسلامی برای برگزاری مراسم اعتکاف در استان یزد است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا