شهرستان ها

ثبت نام وام ودیعه مسکن در استان مرکزی آغاز شد

اراک- معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان مرکزی از آغاز ثبت‌نام وام ودیعه مسکن در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم اسماعیل نژاد با اشاره به آغاز ثبت‌نام وام ودیعه مسکن در استان مرکزی اظهار داشت: متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس saman.mrud.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: پرداخت وام ودیعه مسکن، منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این وام باید متأهل یا سرپرست خانوار و دارای فرم «ج» سبز باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و اسکان و دارای کد رهگیری باشد و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ منعقد شده باشد.

اسماعیل نژاد ادامه داد: میزان ودیعه مسکن تغییری نکرده و مانند سال گذشته برای متقاضیان واجد شرایط در استان مرکزی حداکثر ۴۰ میلیون تومان است.

وی بیان کرد: پرداخت وام ودیعه مسکن، در راستای کمک به مستأجران در نظر گرفته شده است و مستاجرینی که از این وام تاکنون استفاده نکرده‌اند در اولویت قرار دارند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی خاطر نشان کرد: مستاجرینی که دارای کد رهگیری نیستند می‌توانند به سامانه املاک و مستغلات به آدرس سامانه (amlak.mrud.ir) و (srem.ir) مراجعه و کد رهگیری را به صورت رایگان دریافت کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا