شهرستان ها

ثبت نام ۱۵۰۰ نفر برای مسابقات قرآنی اوقاف در مازندران

ساری- مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: آمار ثبت‌نامی‌های استان در رشته‌های مختلف برای شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف به هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی گفت: نام نویسی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف از اوایل خردادماه آغاز شده و تا نوزدهم این ماه ادامه داشت که مهلت ثبت‌نام تا ۲۹ خردادماه تمدید شد.

وی افزود: علاقه مندان جهت ثبت نام در رشته‌های مختلف و دانلود آئین نامه و منابع، باید تا قبل از ٢٩ خرداد به درگاه my.oghaf.ir مراجعه کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران تأکید کرد: این مسابقات که با عنوان یادبود شهدای خدمت برگزار می‌شود با تغییری نسبت به سالیان گذشته همراه بوده و متسابقان زیر ۱۸ سال در رشته‌های قرائت و حفظ کل نیز در این مسابقات می‌توانند شرکت کنند.

حجت الاسلام حیدری جناسمی با اشاره به اینکه جامعه قرآنی مازندران تا امروز ۲۲ خردادماه، هزار و ۵۰۰ نفر جهت شرکت در مسابقات قرآن ثبت‌نام خود را قطعی کردند، گفت: مسابقات قرآن اوقاف در مرحله شهرستانی در تیرماه و مرحله استانی نیز در مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه باهمت جامعه و اصحاب قرآنی باید تلاش شود تا علاقمندان در مسابقات شرکت کنند، گفت: نصب پوستر مسابقات در اقصی نقاط شهرستان‌ها از جمله مساجد و امکان پرتردد ودعوت چهره به چهره از جمله ابزارهای مورد استفاده است و برای رونق مسابقات و حضور حداکثری در مسابقات قرآنی باید تلاش کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا