شهرستان ها

ثبت ۱۰۰ هیات مذهبی گرگان در سامانه طوبی

گرگان- رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان گفت: طی یک سال گذشته حدود ۱۰۰ هیات مذهبی در شهرستان گرگان در سامانه طوبی ثبت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد محمدزاده بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از فعالیت ۷۰۰ هیأت مذهبی در شهرستان گرگان خبر داد و اظهار کرد: طی یک سال گذشته حدود ۱۰۰ هیأت مذهبی در شهرستان گرگان ثبت سامانه طوبی شدند.

وی با اشاره به اینکه در ایام محرم امسال بیش از ۱۳۰ تن برنج، ۳۰ تن گوشت و ۱۰ تن مرغ با قیمت حواله‌ای بین هیأت‌های شهرستان توزیع شد، افزود: توزیع کتاب و اقلام فرهنگی یکی دیگر اداره تبلیغات اسلامی است که انجام شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: طبق برنامه ریزی با حوزه هنری استان، توانستیم دوره‌های رسانه‌ای نیز برای هیأت‌های مذهبی برگزار کنیم

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین هیأت‌ها در این امر پیش رو هستند.

محمد زاده در ادامه با اشاره به موضوع فلسطین اظهار کرد: امروز فلسطین مساله اصلی جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه نبرد بین جبهه حق و باطل یکی از اساسی‌ترین موضوعات روحانیون و مداحان است، گفت: تا کنون بیش از ۴۰ برنامه شاخص با موضوع طوفان الاقصی روحانیون و هیأت‌های مذهبی در مساجد و محل‌های مردمی شهرستان گرگان برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن ۱۳ آبان، گفت: این روز نماد مبارزه با استکبار جهانی آمریکای جنایت‌کار است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با اشاره به اینکه تاریخ نشان داده هر جا قتل و جنایت وجود دارد میدان‌دار اصلی آن آمریکا است، گفت: هر جا دفاع از مظلوم باشد ایران اسلامی و جبهه حق ایستاده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا