شهرستان ها

ثبت ۵۰۰۰ اشتغال جدید در استان بوشهر

بوشهر- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از ثبت پنج هزار و ۳۴۹ نفر اشتغال ایجادی در حوزه صمت در سامانه ملی رصد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای تعهد ثبت آمار اشتغال در بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی، از ابتدای سال جاری تا کنون پنج هزار و ۳۴۹ نفر آمار اشتغال واقعی در بخش صنعت، معدن و تجارت استان در سامانه ملی رصد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط کاربران مربوطه این اداره کل و شهرستان‌های تابعه به ثبت رسیده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در حوزه صمت استان عنوان کرد: بر اساس تعهد ایجاد اشتغال تعیین شده حوزه صمت استان تا کنون پنج هزار و ۳۴۹ نفر معادل ۶۶ درصد از کل تعهد ایجاد شده سال ۱۴۰۲ انجام شده و مابقی تا پایان سال جاری در دست اقدام است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: ثبت آمار اشتغال ایجاد شده حوزه صمت در سراسر استان به طور مستمر در حال انجام بوده که در همین خصوص شهرستان بوشهر با آمار ۲ هزار و ۷۹ نفر بالاترین اشتغال، شهرستان دشتی ۷۳۷ نفر به عنوان دومین، شهرستان دشتستان ۶۷۸ نفر به عنوان سومین و مابقی در سایر شهرستان‌ها از نظر تعداد ثبت شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا