شهرستان ها

جابجایی یک میلیون و ۳۱۰ هزار تن کالا در اردبیل

مشگین شهر- رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی یک میلیون و ۳۱۰ هزار تن کالا در استان اردبیل در مدت ۴ ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید میرمحمدی ظهر دوشنبه در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به فعالیت ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان اردبیل اظهار کرد: در ۴ ماه گذشته یک میلیون و ۳۱۰ هزار تن کالا در استان جابجا شده است.

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان در استان اردبیل در حال فعالیت هستند، افزود: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است.

رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: ۱۲ هزار راننده پرتلاش در استان اردبیل در حال فعالیت هستند که این تلاشگران با همه توان در حال ارائه خدمت رسانی به مردم هستند.

میرمحمدی ادامه داد: ۹۶ هزار برگ بارنامه در استان اردبیل صادر شده است که در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی از وارد شدن ۱۴۰ هزار تن کالای اساسی به استان اردبیل خبر داد و گفت: برنج، جو، روغن، گندم، نهاده‌های دامی، ذرت، سویا و شکر مهمترین کالاهای اساسی وارد شده به استان اردبیل بودند.

رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا