شهرستان ها

جاده مرگ ارجستان به سرعت تعریض و بهسازی شود

سرعین – فرماندار سرعین گفت: جاده مرگ ارجستان – سرعین باید با تأمین اعتبارات ملی به سرعت تعریض و بهسازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، باقر باقرزاده شامگاه سه شنبه در همایش مسئولان راهداری در سرعین که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در هتل لاله سرعین برگزار شد، اظهار کرد: سرعین امسال میزبان ۸ میلیون گردشگر بود که علاوه بر مسافران و گردشگران داخلی ما از ۳۰ کشور خارجی توریسم داشتیم.

وی از سرعین به عنوان سلطان آب‌های گرم معدنی نام برد و خاطرنشان کرد: مهمترین عنصر توسعه گردشگری توجه به مؤلفه‌های زیرساختی به ویژه در حوزه راه است که ما در شهرستان تلاش می‌کنیم در ابعاد مختلف به فرآیند توسعه راه‌ها سرعت بخشیم.

فرماندار سرعین با قدردانی از اهتمام راه و شهرسازی استان اردبیل و راهداری در توجه به محورهای مواصلاتی شهرستان گردشگری سرعین گفت: حتی در روزهای سرد برفی نیز به سرعت بازگشایی راه‌های مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی را شاهد هستیم.

باقرزاده گفت: در ایام زمستان دو پیست آلوارس و اوجور بهترین مکان برای حضور گردشگران زمستانی است تا از برف و طبیعت زیبای این منطقه استفاده کنند که انتظار می‌رود راه دسترسی به این دو پیست در طول زمستان باز نگه داشته شود.

وی از ارتقای پیست آلوارس به سطح بین المللی خبر داد و بیان کرد: با حضور مسئولان فدراسیون جهانی اسکی اولین دوره آموزشی نیز قرار است در روزهای آینده در سرعین برگزار شود.

فرماندار سرعین ضرورت تعریض و بهسازی جاده مرگ ارجستانسرعیناردبیل را یادآور شد و تصریح کرد: ۳۰ میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یافته اما این مبلغ جوابگو نیست و انتظار می‌رود برای ۲۰ کیلومتر این مسیر منابع ملی از طریق وزارت راه و شهرسازی اختصاص یابد.

باقرزاده از معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خواست؛ در تعریض و بازسازی محور گردشگری بیله دریق و سایر مناطق گردشگری این شهرستان اهتمامی جدی داشته باشند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا