شهرستان ها

جامعه را باید نسبت به پیشرفت های کشور آشنا کرد

قم-رییس مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه باید جامعه را نسبت به پیشرفت های کشور آشنا کرد، افزود: بیان آمارها و مقایسه آن با عملکرد دوره گذشته می تواند چگونگی وضعیت فعلی کشور را روشن کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی شامگاه شنبه در بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت اظهار داشت: برپایی نمایشگاه ها اهداف مختلفی را دنبال می کنند که موضوع اصلی آنها تبیین دستاوردهای است.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران عنوان داشت: امروز جهاد تبیین در عرصه های مختلف ضرورت دارد که برپایی این نمایشگاه در راستای رهنمود مقام معظم رهبری است.

وی ابراز داشت: زبان و عرصه تبیین، تخصصی است و برپایی نمایشگاه های اینچنینی با زبان تخصصی خودش بسیار مهم است.

حجت الاسلام تقوی اضافه کرد: در جریان قرار دادن مردم از اقدامات و دستاوردهای صورت گرفته از فلسفه های برپایی نمایشگاه ها است که این موضوع ارزشمند است و یکی از وظایف حاکمیتی نیز آگاهی بخشی نسبت به اقدامات است.

وی با بیان اینکه باید جامعه را نسبت به پیشرفت های کشور آشنا کرد افزود: بیان آمارها و مقایسه آن با عملکرد دوره گذشته می تواند چگونگی وضعیت فعلی و جایگاهی که در آن قرار داریم را روشن کند.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران عنوان داشت: در کنار نقاط قوت عملکرد دولت می بایست نقاط ضعف را هم مورد شناسایی قرار داد و این نمایشگاه می تواند محلی برای بحث و بررسی موضوعات مختلف باشد و کاستی ها برای حل آنان به دستگاه های مربوطه انتقال داده شود.

حجت الاسلام تقوی ادامه داد: ارائه مطالب با زبان آمار در اینگونه نمایشگاه ها بسیار مهم است و مردم عملکردها را به صورت آمارهای مستند بهتر می پذیرند.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت هنر نیز می تواند در بیان عملکرد و دستاوردها مهم باشد و کار هنرمندانه در این عرصه ضرورت دارد.

وی اضافه کرد: برپایی اینگونه نمایشگاه ها که بر اساس آمار و داده های اطلاعاتی در بخش ها و دستگاه های مختلف است کار سخت و دشواری است.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران بیان داشت: امید است این نمایشگاه های تبیینی در قالب ها دیگر نیز دنبال شود و برپایی این نمایشگاه در حقیقت قدردانی از زحمات مسئولین هم است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا