شهرستان ها

جایگاه و قدرت بازداندگی امروز نظام مدیون خون بروجردی ها است

تهران- فرمانده سپاه بزرگ تهران گفت: امروز اگر نظام و انقلاب ما در جایگاهی قرار دارد و دارای قدرت بازدارندگی بوده و بین ملت‌ها عزتمند هستیم مدیون شهدای گرانقدری مثل شهید بروجردی هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در مراسم گرامیداشت شهید محمد بروجردی (مسیح کردستان) و شهدای پادگان حضرت ولی عصر (عج) که در حسینه حضرت فاطمه الزهرا (س) سپاه تهران بزرگ شد، اظهار کرد: خدمت همه همرزمان شهید بروجردی که از کردستان و پاوه و غیره برای برگزاری این یادواره حضور پیدا کردید و خدمت همه خانواده شهدا خیرمقدم عرض می‌کنم و یاد آن شهدای عزیز را گرامی می‌دارم.

وی با اشاره به ایام شهادت امام محمدباقر (ع) و مظلومیت این امام عزیز و همزمانی این مراسم با این ایام گفت: در این چند سال پس از شهادت شهید بروجردی هم احساس می‌کنیم مظلومیت آن شهید همچنان وجود دارد و گویی برخی از شهدا باید با همان خصوصیات همچنان دیده شوند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: بنده به همرزم شهید گفتم یک جمله‌ای را در وصف شهید بروجردی بگویید و ایشان گفت شهید بروجردی مرد عقل و فهم، دانش و عقلانیت و ادب و مهربانی بود و به فکر مردم بود.

سردار حسن‌زاده بیان کرد: شهید بروجردی شخصیتی است که وقتی از وصف او می‌شنویم حلم و بزرگواری و گذشت او زبان‌زد است و معصومیت او را در عین مظلومیت در چهره او می‌بینیم.

وی گفت: امروز اگر نظام و انقلاب ما در جایگاهی است که در مقابل بسیاری از قدرت‌ها ایستاده و برای هر یاوه‌گویی دشمنان انقلاب و اسلام و جبهه مقاومت پاسخ قطعی دارد و دارای قدرت بازدارندگی بوده و بین ملت‌ها عزتمند هستیم و دشمنان را تهدید می‌کنیم و آن‌ها در پاسخ قطعی جرأت پاسخ مجدد ندارند همه را مدیون شهدای گرانقدری مثل شهید بروجردی هستیم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: در عین این ظرفیت‌ها اگر بخواهیم در مسیر راه و تفکر شهید بروجردی حرکت کنیم باید به فکر مردم باشیم و مردمی رفتار کنیم.

سردار حسن‌زاده عنوان کرد: اگر امروز پس‌از شهادت رئیس‌جمهور شهید مردم به احترام ایشان قیام می‌کنند چون این منش و رفتار، منش و رفتار شهید بروجردی و شهید رجایی و همه شهدا است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید رئیسی صلاح و مصلحت مردم را بر همه چیز ترجیح می‌داد و اندکی تأمل در شخصیت شهید بروجردی ما را به همین موضوع می‌رساند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در پایان تصریح کرد: امیدوارم خدا به همه ما توفیق دهد مسیر شهدا و سبک زندگی شهدایی را به درستی فهم کنیم و در این مسیر حرکت کنیم و عاقبت به‌خیر شویم و مثل شهید بروجردی و شهید سلیمانی و شهید رئیسی در مکتب شهدا عاقبتمان ختم به شهادت شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا