شهرستان ها

جای پای انقلاب پشت دیوارهای رژیم اسرائیل است/ موضع آفندی انقلاب

کشکک- مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه با اظهار اینکه امروز انقلاب اسلامی در موقعیت استراتژیک قرار دارد، گفت: امروز جای پای انقلاب در پشت دیوارها رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری پیش ازظهر پنجشنبه در یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام روستای کشکک از توابع بخش کجور نوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و دوران دفاع مقدس با تاکید بر تداوم راه شهیدان اظهار داشت: یادواره شهدا، مجلس تبیین است و با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان مردم با عظمت و شکوه در مجالس شهیدان حضور می‌یابند.

وی گرامیداشت شهادت حضرت امام جواد (ع) افزود: عصر حضرت امام رضا (ع) و امام جواد (ع) بسیار پیچیده بود و امام با چالش‌های مهمی روبرو بودند و امروز انقلاب اسلامی نیز با دشمن آماده و با برنامه و بیدار مواجه است و نباید از آن غفلت کرد.

وی با عنوان اینکه حضرت امام رضا (ع) با دشمنی به نام مامون که قدرت طلب و دارای جایگاه بود، روبرو بوده‌اند، افزود: چالش سوم امام رضا (ع) درون خانواده بوده است و افرادی در مقابل امام قرار گرفته بودند که عباس بن موسی بن جعفر از جمله آنان بوده است.

حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: مامون از تمام تزویرها استفاده می‌کند تا در جلسه علمی، جایگاه امامت حضرت امام رضا (ع) را مورد حمله قرار دهد و هدف براین است که تا این جایگاه را خدشه دار کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمن به انحای مختلف تلاش کردند تا پایگاه مهم انقلاب اسلامی و ولایت را مورد هدف قرار دهند اما به هدفشان نرسیده‌اند، افزود: دشمن تمام تلاش را براین می‌گذارد که این پایگاه را تضعیف کند و نتوانسته است تا امروز لطمه‌ای به انقلاب بزند.

وی با عنوان اینکه مردم پای انقلاب اسلامی مانده‌اند، افزود: امامین انقلاب با تبیین درست و مردم با حضور باشکوه از ارزش‌های اسلامی و انقلاب صیانت و دفاع کردند و متاسفانه یک عده‌ای در درون نظام خود را ضعیف می‌کنند تا دشمن را قوی کنند.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید براینکه حضرت امام راحل معتقد بود برابر دشمن با جنگ‌های ترکیبی مختلف می‌توان پیروز شد، افزود: حضرت امام راحل این باور را به ملت منتقل کرد و این باور را در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، یاران امام نشان دادند که می‌توان برابر دشمنان دارای همه تجهیزات ایستادگی و آنان را زمینگیر کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه با بیان اینکه دشمن دیروز ما را در لاک پدافندی قرار داده بود، گفت: امروز دوران زدن و در رفتن گذشت و امروز دشمن در جایگاه پدافندی و انقلاب اسلامی در موضوع آفند قرار گرفته است.

وی با اظهار اینکه ضعف و زبونی دشمن سبب جلوآمدن دشمن می‌شود، ادامه داد: مشکلاتی اقتصادی و معیشتی به خاطر بی تدبیری برخی مسئولانی است که به اقتصاد مقاومتی باور نداشتند و به خاطر بی عرضگی آنان بوده است.

حجت الاسلام تسخیری یادآور شد: موضوع و هدف انقلاب اسلامی مبارزه با استبداد و استکبار بود و امروز کار به جایی رساند که آمریکایی‌ها با ذلت از افغانستان بیرون رفتند و در سوریه و یمن در کجای کار هستند و امروز انقلاب اسلامی در جایگاه استراتژیک منطقه وو جهان قرار گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه یادآور شد: ایستادگی ملت سبب شده تا علم پیروزی در دست ملت قرار گیرد و این نصرت الهی به شمار می‌رود و امروز جاپای انقلاب اسلامی تا پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی بوده که نشان از عظمت و قدرت انقلاب است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا